لحن غالب
ما معتقد به «یکنواختی» لحن نیستیم. برند میتواند بسته به مختصات ارتباط، لحنهای مختلفی را بهکار گیرد؛ درست همانطور که یک انسان در موقعیتهای مختلف، از لحنهای متنوعی استفاده میکند. چیزی که ما در اوهانا به آن باور داریم «لحن یکپارچه» است. اوهانا شخصیتی دوستانه، اجتماعی و پشتیبان دارد؛ با این توصیف، «لحن غالب» اوهانا در رسانههای مرکزی مثل وبسایت و اپلیکیشن «دوستانه» است. همچنین براساس اصل یکپارچگی، لحنهای دیگری هم در قالب یک طیف لحن برای اوهانا طراحی شده تا در رسانههای مختلف و متناسب با پیام و مخاطب، از آنها استفاده شود.