لوگوی اوهانا مهمترین عنصر بصری برند است که اوهانا را از رقبای خود و سایر شرکتها متمایز میکند. این لوگو از دو بخش تشکیل شده است. بخش تصویری این لوگو را براساس حرف A بهعنوان حرف اول نام برند دیزاین کردهایم که به آن «مونوگرام» میگوییم. به بخش نوشتاری لوگو (شامل نام برند به زبان انگلیسی) «لوگوتایپ» گفته میشود. درنهایت از ترکیب این دو بخش در کنار هم «لوگو» ساخته میشود.
دیزاین لوگوتایپ
لوگوتایپ اوهانا را میتوانید در شکل زیر مشاهده کنید
نسخههای استاندارد
لوگوی اوهانا سه نسخه استاندارد دارد: لوگوی عمودی، لوگوی افقی و لوگو تصویری تنها. اولویت استفاده با نسخه افقی لوگو است؛ از لوگوی عمودی در موقعیتهایی که فضای کافی برای استفاده از نسخه افقی وجود ندارد یا در رسانههایی که تناسب اندازه آنها عمودی کشیده است، استفاده میکنیم؛ از نسخه لوگو تصویری در رسانههای اوهانا استفاده میکنیم؛ مانند شبکههای اجتماعی برند، آیکن وبسایت و اپلیکیشن و واترمارک ویدیوها. همچنین در سایر ارتباطات برند که به دلیل آشنایی مخاطب نیازی به ذکر عنوان برند نیست، میتوانیم از این نسخه استفاده کنیم.
پسزمینهها
از لوگوی اوهانا روی پسزمینه سفید، تنها با رنگ اصلی استفاده میکنیم. از لوگوی اوهانا روی پسزمینه مشکی، تنها با رنگ اصلی استفاده میکنیم. از لوگوی اوهانا روی پسزمینه زرد، تنها به صورت تکرنگ مشکی استفاده میکنیم. از لوگوی اوهانا روی پسزمینههای خاکستری (کدهای مجاز در پالت رنگ)، به صورت تکرنگ سیاه یا سفید استفاده میکنیم. استفاده از لوگوی اوهانا روی پسزمینههای رنگی دیگر مجاز نیست. از لوگوی اوهانا روی تصویر، در زمینه واضح و ساده با کنتراست زیاد و به صورت تکرنگ سفید یا مشکی استفاده میکنیم.
استفاده در کنار لوگوی برندهای دیگر
برای استفاده از لوگوی اوهانا در کنار لوگوی برندهای دیگر، اگر لوگوی دوم بهصورت عمودی باشد از نسخه عمودی لوگو و اگر افقی باشد از نسخه افقی لوگوی اوهانا استفاده میکنیم. برای حفظ تعادل وزنی، باید در هر دو حالت، ارتفاع لوگو تصویری اوهانا با بخش تصویری لوگوی دوم برابر باشد. در صورتی که لوگوی دوم، صرفا لوگوتایپ یا تصویری باشد، از نسخه افقی لوگوی اوهانا استفاده میکنیم. در این حالت باید ارتفاع هر دو لوگوتایپ با هم برابر باشد.