company logo
راهنمای هویت برند
راهنمای هویت برند اوهانا
banner
banner

هویت مفهومی راهنمای هویت برند اوهانا

شخصیت برند اوهانا براساس آرکتایپ جادوگر (Magician) تعریف شده است؛ همان جادوگری خلاق که آینده را به امروز می‌آورد و تجربه‌هایی خارق العاده و تحول‎آفرین برای فردای مشتریانش می‌سازد. «جسارت برای خلاقیت»، «تمایز در برند» و «آگاهی برای درک نیازهای امروز و آینده برندها» لازمه آفرینش این تجربه‌هاست تا جایگاه اوهانا به‌عنوان رهبر بازار برندسازی و تبلیغات با تصویری متمایز نسبت به سایر بازیگران این صنعت تثبیت شود و در مسیر خلق ارزش برای پاسخ به نیازهای گوناگون مخاطبان حرکت کند.نوآوری، آینده نگری، پیشروبودن و تطابق با الگوهای نوین رفتار برندها، کلیدواژه‌هایی هستند که ما را در مسیر تعریف هویت اوهانا هدایت کرده‌اند.